Pantang Itu Menyeksakan Usah Alami Sembelit Lagi

Masa saya berpntang anak pertama, saya mengalami sembelit yang amat teruk, sehingga berasa takut untuk ke tandas. Saya bukan sahaja meminum julap seperti yang dicadangkan yang tertera di botol tetapi saya telah melebihi dos yang telah ditetapkan, namun tetap juga tidak lawas.

Makan sayur setiap hari tanpa miss, beli pisang bagai. Namun sembeit tetap ada. Bila kaji-kaji bukan sahaja pemakanan waktu pantang sahaja dititik beratkan, Sebelum pantang pun kene pastikan usus kita sihat agar dapat bekerja dengan baik semasa pantang. Ha, ambik , tu la bila kita ambil ringan dan rasa diri sihat yang kononnya kita tidak ada masalah kesihatan. masa pantang meleleh air mata. Terseksa sungguh tu...



Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit from iReach HD on Vimeo.

Pastikan usus anda sihat dan mampu bekerja semasa pantang, maklumlah masa pantang kita sangat-sangat lemah kerana banyak kehilangan tenaga dan darah. Semasa pantang juga saya tidak tinggal ostematrix iaitu kalsium yang membantu najis kita lawas dan meringankan badan.

Sebelum bersalin saya mengambil set lengkap shaklee, memang seperti tiada terkata dan memang cukup-cukup berbeza. Saya tidak lemah dan kuat menguruskan rumah tangga sembelit juga tiada.

Apakah set-set shaklee yang dapat membantu anda untuk anda lebih sihat?
1. ostematrix- kalsium yang membantu anda lebih cergas, dan melawaskan najis ketika pantang.
2. vitamin c- memberi kesihatan secara optimum dan dapat menyembuhkan luka selepas bersalin
3. vitamin b- mengawal tekanan semasa pantang dan dapat menukarkan makanan kepada tenaga agar anda sentiasa nampak bertenaga.
4. vitalea-iaitu multivitamin yang membantu kecukupan vitamin dalam tubuh dan selepas pantang pula membantu mengatasi kekurangan darah.
5. zink- penyembuhan luka dengan pantas berfungsi seperti ikan haruan

hubungi saya seri nian di talian 012-7805727

Comments

  1. Pernah kena sembelit masa berpantang anak pertama. Memang sakit sembelit selepas bersalin nie. Serik dah nak buang air besar lepas bersalin.

    ReplyDelete
  2. Saya suka makan ostematrix. Lepas makan memang laju je ke tandas. Best!

    ReplyDelete
  3. Buy and move the Bitcoin in Gdax? |Gdax Support

    Trouble in executing the strategy to buy and move the Bitcoin in Gdax? In the event that truly, to determine this blunder from the roots, you can contact the experts who are dependably there to help you. Dial Gdax Support and get the imaginative and available arrangements from the specialists at the solace of your home. You require not to stress over the issues as long as you approach the group for help.
    Gdax Customer Support Number
    Gdax Phone Number
    For more info: https://www.cryptophonesupport.com/wallet/gdax/

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Cara Mudah Untuk Bersalin, BUNGA KEMBANG SEMANGKUK,AKAR FATIMAH