Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

asslam hari saya  nak cerita mengenai tulang retak yg saya alami kerana jatuh terseliuh. Ianya belaku pada 2 disember 2014. Retak pada 2 bahagian berbeza. Biasalah bila retak ni terus g hospital dan di simen selama  sebulan. Pada akhir bulan disember, seorang pakcik mengesyorkan pergi ke bomoh patah (tukang urut tulang patah), ianya terletak di no 3767, tadika kemas, jalan haji said, jalan kebun klang. Tiada syarat untuk rawatan dan ianya bercirikan islamik.

Menurut pakcik yang mencadangkan kpd saya, anak dia retak di tulang pinggul dan sembuh dalam masa 2minggu. Dan apabila saya search di engin google, erm rupanya ramai yg mengesyorkan bomoh patah haji daud ni. Apa lagi rasa terlompat2 dalam hati nak pergi.

Alhamdullilah, hari pertama (isnin) selepas diurut bahagian urat berdekatan patah tu, rasa amat lega. Masuk hari ketiga rasa bahagian yg patah tu lega dan x ngilu2. Saya bertanya pd hj daud mcm mane nak tahu dah sembuh, dia kata kita x rasa sakit lagi bahagian retak tu, dan jika sakit datang lagi selepas seminggu. Ni masuk hari jumaat pada minggu yg sama, mmg x rasa sakit dah. Walaupun dah rasa ok, saya nak juga datang pada hari isnin berikutnya.

Rawatan yang ditawarkan oleh Hj daud ni tiada mengenakan syarat pape pun, jika anda wanita pastikan datang berteman. Terdapat 3 sesi rawatan, pagi , petang dan malam. malah klinik bomoh patah ini dibuka pada hari sabtu dan ahad dan hanya sampai petang sahaja.

Semasa di klinik bomoh patah ni, saya berbual dengan seorang pakcik, dia jatuh motor pada setember 2014. Retak 3 tulang rusuk dan bahu kiri. Kawan dia yang paksa untuk menjalani rawatan bomoh patah ni. Akhirnya dia akur untuk pergi kerana 2 orang teman dia telah mengesyorkan tempat yg sama. Menurut beliau, dia rasa amat selesa walaupun pertama kali rawatan. dan dia datang pada kali kedua pada hari yg sama saya dtg. Haji daud menyatakan jika tulang yg lama retak ambil masa untuk sembuh, jika baru jatuh, ianya mudah sembuh.


Kos rawatan pula? ianya bergantung dengan kita nak bagi berapa-berapa pun. Seikhlas mungkin.
Anda2 diluar sana. Semoga menafaat. Jika kita telepon dia akan call balik dan jika kita message hj daud ni dia juga akan balas.

Ini alamat beliau (bomoh patah)
Haji DAUD. no 3767, tadika kemas, jalan haji said, jalan kebun klang.

VITAMIN UNTUK TULANG PATAH/RETAK AGAR CEPAT SEMBUH

Teringat lagi seorang customer saya dan telah mendaftar ahli Shaklee pun. Dia borong 9 botol Vivix dengan saya dalam tempoh 2 bulan. Ibu beliau umur lebih kurang 70 an alami reput tulang atau Osteoporosis memang hanya boleh berbaring sahaja di atas katil. Konsisten amalkan Vivix botol ke 2, alhamdulillah, ibu beliau dah boleh duduk atas kerusi roda dan boleh mengeliling kawasan rumah. Alhamdulillah...alhamdulillah syukur sangat semua berlaku dengan izinNya.
-http://www.azatyvitalove.com-





Bagi makanan tambahan saya mengamalkan set-set yang menyokong pertumbuhan dan menguatkan tulang. Tulang patah selalunya mengambil masa yang amat lama. Memakan masa 4-6bulan. Dengan pengambilan makanan tamahan, InsyAllah ianya membantu pencantuman tulang.

1. OSTEMATRIX
Ostematrix merupakan kalsium yang didatangkan dengan vitamin d untuk pertumbuhan tulang dan menguatkan tulang, membantu fungsi saraf dan mengelakkan kekejangan otot akibat kemalangan. Ostematrix Shaklee ini dirumus dengan kandungan :


 2. ESP
ESP merupakan sumber protein terbaik. Protein amat penting diperlukan bagi membina semula tulang yang patah atau retak. Protein juga diperlukan bagi pertumbuhan sel-sel baru yang tercedera atau mungkin sudah mati.

 3. ZINC COMPLEX
Jika anda terlibat dalam sesi pembedahan, anda perlu menambah pengambilan zinc bagi membantu dalam mempercepat proses baik luka. Zinc Complex membantu mengekalkan integriti kulit dan mukosa membran. Jika di indonesia zinc digalakkan bermasa pengambilan kalsium bagi membantu penumbesaran tulang dengan cepat. Zinc penting untuk sintesis DNA, pembahagian sel, sintesis protein, pembentukan kolagen, dan fungsi imun - semua proses yang perlu untuk pertumbuhan semula tisu dan pembaikan luka

4. OMEGA GUARD
Omegaguard amat baik bagi mengurangkan urat bengkak agar pengaliran darah mengalir sempurna. Kebiasaan mereka yang terjatuh mereka akan mengalami bengkak pada urat mereka. Bagi masalah sendi pula Omega Guard boleh melambatkan degradasi tulang rawan pada sendi, membaiki sendi yang tercedera akibat patah. Omega Guard juga bertindak sebagai pelincir dan membantu untuk bergerak dengan lebih senang.


Anda berminat dengan vitamin shaklee, hubungi
SERI NIAN
012 780 5727
penghantaran pos keseluruh malaysia
penghantaran cod shaklee di klia, enstek, nilai, seremban, jijan, salak tinggi, kota seriemas, gadong jaya, 

Comments

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA