Fobia Hamil: Mual, Kejang, Letih Melampau Mudahnya dgn Shaklee


Pengalaman mengandungkan anak sulong Madihah saya sering mengalami kekejangan dan yang paling teruk mual-mual sehingga masuk ke 7bulan. Lauk sesedap mana pun x boleh nak telan.Bayangkan sy muntah dekat pizza 4 kali. Mane tak nya yg boleh telan hanya spegeti panas-panas. Time ni agak x glamor lagi supplement2 tambahan. Maka lalui detik-detik emas ni dengan kesyukuran di atas kurniaan bayi comel madihah.

Semasa anak kedua, saya amat berdebar2. Masa ni saya nak cuba keistimewaan produk jenama shaklee. Paling ketara tidak mual-mual dan susah nak jumpa kejang. Padahal saya menyusukan anak saya paa peringkat awalnya.


shaklee hamil vitamin

SET I: SET IBU MENGANDUNG( SEMESTER 1,2,3)

Asid Folik (vitamin B) (= folates = Vitamin B9) Amat diperlukan pada permulaan kehamilan, malah sebelum persenyawaan. Menukarkan makanan kepada tenaga. Mengurangkan stress. Ostematrix atau Kalsium dan Zat Besi (vitalea) Amat diperlukan oleh fetus yang cepat membesar.  Wanita mengandung perlu makan keluaran tenusu (bagi kalsium) dan daging merah (bagi zat besi) sekiranya mereka bukannya pemakan sayuran (vegetarian). Dapat mengurangkan kekejangan malah badan sentiasa segar dan selesa Vitamin C shaklee membantu meningkatkan sistem pertahanan ibu sepanjang mengandung dan selepas daripada itu.  
Bagaimana dengan harga? Amat la murah berbanding produk lain. Kenapa? sebab penggunaan sehingga 4bulan dan 6bulan juga ada. Diluar walaupun harga macam murah tapi penggunaan hanya 2bulan kalo kita campur-campur lagi la mahal. Anda daftar menjadi ahli dengan saya, harga pasti menarik hati anda.

JADI AHLI ANDA AKAN DAPAT HARGA LEBIH MURAH DAN SEUMUR HIDUP BELI DGN HARGA AHLI
senarai harga pasaran

VITALEA(multivitamin) 120 biji (4 bulan) RM88.75

Vitamin C 180biji (6 bulan) RM92.50

Vitamin B 120 biji (4 bulan )RM53.75

Ostematrix 120 biji (2 bulan) RM61
Testimoni ibu hamil dengan set hamil shaklee




HUBUNGI SAYA SERI NIAN 012-7805727 
penghantaraan ke seluruh negara
cod shaklee di seremban, enstek jijan, LBJ, salak tinggi, kota seriemas,

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA