BERJAYA Atasi Letih, Penat, Lenguh-lenguh Dengan Shaklee?

Cabaran masa kini, wanita/lelaki bekerja dan menguruskan rumah tangga. Ataupun surirumah sepenuh masa namun perlu menguruskan hal persekolahan anak-anak. Mereka antara golongan yang amat memerlukan tenaga yang lebih, jika tidak anda akan mengalami penat yang melampau sehingga menjadi stress. Apakah terjadi jika anda stress? Ya anak-anak anda juga akan menerima impaknya juga sedangkan anak-anak perlukan anda untuk sokongan motivasi dan moral. Mengapa anda tidak memilih untuk mengamalkan gaya hidup moden dengan hanya mengamalkan pemakanan yang seimbang ianya dapat menyokong keperluan nutrisi dan pembekal tenaga secara seimbang.

Mengapa anda penat/ letih?
1. Pemakanan yang kurang zat besi yang mana akan menyebabkan tahap hemoglobin anda menjadi rendah. Jika ianya tidak dikawal anda akan menjadi amat lemah dan sering penat yang melampau.
2. Stress, tekanan akan membuatkan anda penat, penat berfikir dan seterusnya melemahkan angota badan kerana unsur-unsur negatif sering menyerang apabila anda stress.
3. Tidak cukup tidur- pastikan anda cukup tidur, badan perlukan rehat yang cukup bagi melaksanakan tugas-tugas harian.

SET-SET PENAMBAH TENAGA SHAKLEE

Vitalea lengkap dengan 28 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan dewasa. Vitalea shaklee merupakan sumber zat besi terbaik yang penting untuk pembentukan darah dan sel. Kelebihan vitalea dapat membantu pembentukan darah serta menyokong kecukupan nutrisi tubih. Vilatea juga disokong oleh 7 kajian klinikal serta telah menjalani lebih daripada 340 ujian kawalan dan mempunyai teknologi salutan mikro yg membantu pembebasan segera di dalam perut.

Supplement calcium magnesium yg lengkap dengan vitamin D. Magnesium memainkan peranan penting dalam pembebasan tenaga keseluruhan badan kita. Apabila ianya tidak cukup, pengeluaran tenaga juga terhad, akibatnya kita mudah letih. Anda yang tidak gemar minum susu, ini adalah penganti terbaik. Ostematrix Shaklee amat membantu bagi mereka yang sering mengalami lengguh-lenguh badan. Kejang juga boleh berkurangan dengan mengamalkan kalsium shaklee.

B complex diperlukan untuk pembentukan darah dan dengan itu ia membantu mencegah anemia yang menyebabkan keletihan. Bcomplex juga supplement anti stress. Bcomplex membantu dalam pembebasan tenaga, metabolisme karbo, lemak dan protin;. Antara vitamin yang penting untuk badan.

Sebagai tambahan, wanita atau para ibu mahupun lelaki juga boleh mengambil ESP sebagai pemakanan tambahan terutama bagi mereka yang tidak sempat untuk bersarapan. Index glisemik yang rendah dalam ESP membantu dalam pembebasan tenaga secara berperingkat ke dalam badan dan mengekalkan tahap tenaga yang lebih lama. Sebab itu, ramai ibu-ibu memilih menggunakan ESP terutama ketika berpuasa dan menyusukan bayi. ESP makanan tambahan hampir wajib semasa berpuasa di kalangan pengedar. Anda perlu cuba, amat puas hati.



 Bagaimana untuk mendapatkan product ini? Saya adalah pengedar sah shaklee kawasan SEREMBAN 2. Hubungi saya untuk mendapatkan product shaklee anda pada hari ini.
Seri Nian (ID 932118)
FB: Seri Nian
Page: Seri Sihat Ceria Shop
No Tel: 012-7805727
Email: seumbersemulajadi@gmail.com
COD area: Sendayan, gadong jaya, Enstek, Jijan LBJ, Seremban 2, kota seriemas, kuarters KLIA
Penghantaran ke seluruh malaysia adalah memalui pos

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA