TESTIMONI ANAK TAMBAH SELERA MAKAN Mealshake SHAKLEE



Kekurangan zat makanan boleh merencatkan pertumbuhan mental dan fizikal. Ini mengakibatkan kanak-kanak menjadi terbantut, kurang berat badan dan terdedah kepada penyakit. Bayi membesar dengan cepat dalam jangka masa 12 bulan pertama dan sekiranya zat makanan tidak mencukupi dalam tempoh tersebut, kesannya sukar dipulihkan. Awasi perkembangan anak anda berdasarkan carta pertumbuhan.Beberapa testimoni meal shake shaklee mungkin dapat membantu anda dalam penyelesaian masalah tambah selere makan anak anda.

Kami kongsikan kegembiraan para ibu terhadap perkembangan anak mereka
Testimoni selera makan 1#
 Testimoni selera makan 2#
 
 Testimoni selera makan 3#


Mengapa anda dan anak anda perlu Mealshake?
Nutrien Lengkap - Menyediakan 24 jenis AZ vitamin penting, mineral dan mineral surih. Kekurangan mineral surih akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi lesitin soya yang bekerja tangan-tangan dengan vitamin larut lemak.
Bekalan nutrien utama kepada sel-sel - Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut, organ, darah, sel-sel imunisasi dan lain-lain
Membantu Tumbesaran - Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
Anti-oksidan - Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
Simpan semula kulit - Mengandungi vitamin B-Kompleks, besi, tembaga lengkap untuk membentuk sel darah merah, dengan itu memperbaiki kulit warna kulit. Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
Rasa hebat untuk tua dan muda - minuman lazat dengan fruktosa semulajadi; penambahan cepat nutrien yang perlu untuk badan; tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.
mealshaklee shaklee

HUBUNGI SAYA SEGERA
012-7805727 (seri)
Pengeposan ke seluruh Negara
Penghantaran berdekatan anda di Nilai, seremban 2,  gadong jaya, KLIA, Felda LBJ, Kota seriemas, Bandar enstek, kompleks pendidikan bandar enstek, Salak tinggi,sendayan, jijan

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA