NUTRIFERON SHAKLEE membantu mengatasi Demam Denggi

Kenapa Nutriferon Shaklee mampu membantu menangani penyakit denggi? 
NutriFeron Shaklee pengambilan nutriferon  adalah penting kerana nutriferon adalah ‘immune booster’ yang meningkatkan tahap imunisasi dalam tubuh bagi melawan penyakit. Nutriferon adalah dipatenkan eksklusif satu-satunya di dunia membantu mempertingkat interferon dalam tubuh. Sekiranya anda mempunyai masalah seperti selalu demam, kerap diserang selsema dan antibodi lemah, anda sangat disyorkan untuk mengambil nutriferon untuk menguatkan imunisasi tubuh melawan penyakit.
 

Performance Drinks Shaklee mampu membantu meningkatkan bendalir dalam tubuh?
Performance Drinks Shaklee pula dapat membantu mengimbangi dan meningkatkan kandungan elektrolit dalam tubuh bagi mengelakkan dehidrasi. Suhu tubuh yang tinggi disebabkan oleh demam ini menyebabkan berlakunya dehidrasi (kehilangan cecair yang banyak dari dalam tubuh). Dengan pengambilan Performance Drinks Shaklee ini akan membantu tubuh untuk berhidrasi dengan lebih baik. Ia telah terbukti dengan pelbagai ujian klinikal dan yang paling istimewanya Performance Drink adalah satu-satunya minuman isotonik yang bebas karbonat dan kurang gula.

Rawatan Utama adalah Terapi Sokongan.
  • Pesakit digalakkan untuk mengekalkan makan, terutamanya minum air. Namun sekiranya pesakit tidak mahu / mampu minum, tambahan melalui cecair intravena mungkin diperlukan untuk menghalang kekeringan dan hemoconcentration teruk. Pemindahan darah mungkin diperlukan sekiranya bilangan platelet menurun dengan banyak.
  • Cara yang lain untuk mencegah penyakit ini juga pesakit perlu bersenam pada waktu pagi atau berjoging dan beriadah.
  • Minum air paling penting dalam hidupan harian kita.
  • Minum air mineral sekurang-kurangnye 8 gelas sehari atau selebih-lebihnya pun hanya maksimum 16 gelas sehari.
Virus Denggi akan terpendam di dalam badan pesakit selama 3 - 14 hari (purata 4 hingga 6 hari) sebelum menunjukkan tanda-tanda denggi. Pesakit selalunya akan mengalami demam mengejut diikuti dengan pelbagai tanda dan gejala tidak khusus.
  1. Demam denggi bermula dengan demam mengejut,
  2. Dengan sakit kepala teruk,
  3. Sakit di belakang pada bebola mata,
  4. Sakit sendi dan otot (myalgias dan arthralgias, Sakit pinggang yang teruk menyebabkan ia juga digelar demam tulang-pecah - break-bone fever) dan gatal-gatal.
  5. Ciri-ciri keradangan demam denggi adalah bintik-bintik merah terang, dan biasanya muncul di anggota bahagian bawah - pada sesetengah pesakit, ia merebak hampir kepada keseluruhan tubuh.
  6. Tanda pada kulit iaitu seluruh kulit tubuh bertukar merah kemerahan diselangi dengan tompok-tompok kulit warna yang normal (island of white in a sea of red).
  7. Kemungkinannya terdapat gastritis dengan gabungan sakit perut, muntah atau cirit-cirit dan mual. Pesakit juga boleh mendapat radang hati, radang otak (lebih pada kanak-kanak) dan juga dalam kes luarbiasa radang otot jantung (cardiomyopathy).
Hubungi saya untuk mendapatkan Performance Drink Shaklee dan Nutriferon dengan special deal
SERI NIAN 012-7805727
 pos keseluruh negara
delivery berhampiran, seremban 2, jijan, LBJ, Felda LBJ, Enstek, Bandar Enstek, Kompleks pendidikan bandar enstek, nilai, sendayan, gadong jaya, sendayan, salak tinggi, kota seri emas, mydin seremban2.

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Cara Mudah Untuk Bersalin, BUNGA KEMBANG SEMANGKUK,AKAR FATIMAH