KELEBIHAN MEALSHAKE SHAKLEE Kanak-kanak Sehingga Dewasa

Saya amat gembira dapat memberikan anak saya Mealshake Shaklee kerana yakin dapat membekalkan keperluan tubuh badan beliau dan Alhamdullilah masalah sembelit yang dilalui anak saya telah dapat di atasi dengan jayanya.

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.
Mealshake Shaklee


Mengapa saya memilih Mealshake untuk Anak Saya?
  • Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak 
  • Untuk Membantu Tumbesaran
  • Untuk Meningkatkan Perkembangan Minda
  • Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  • Untuk Anak kekal aktif
  • Untuk Meningkatkan berat badan anak
  • Untuk Membantu anak fokus
  • Untuk Membantu kurangkan kekerapan batuk dan selsema
  • Untuk Mengatasi masalah sembelit pada anak
  • Untuk meningkatkan kecergasan seawal pagi
Mari kita lihat pengkongsian gembira para ibu terhadap anak mereka
 Testimoni 1: mealshake untuk atasi sembelit
 Testimoni 2: Mealshake untuk imunasi anak-anak



6 Fakta Mealshake Shaklee yang Anda Perlu Tahu
1. Makanan Nutrisi Yang Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z , mineral dan ‘Trace Mineral’. Tahukah anda? Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Mealshake Shaklee juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel Tubuh- Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya. Protien adalah makanan sel. Kekurangan protien akan menganggu pembesaran kanak-kanak, busung dan kegagalan fungsi hati.

3. Detox - Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. Kanak-kanak yang sering sembelit amat sesuai mengambil ini untuk melembutkan najis.
4. Untuk Pembesaran Sihat- Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. Amat sesuai bagi kanak-kanak agar aktif bagi membantu pembesaran mereka.
5. Mengembalikan Seri Wajah -Mengandungi lengkap vitamin B-compleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
6. Anti-oksida -Mealshake mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.


Istimewa bagi golongan takut telan PIL/KAPSUL
Amat-amat sesuai untuk mereka yang susah nak menelan pil. Vitamin, mineral, asid amino dalam mealshake membantu meningkatkan kecukupan dalam tubuh manusia.


 Sila KLIK untuk BESARKAN gambar
HUBUNGI SAYA SEGARA
012-7805727 (seri)
Pengeposan ke seluruh Negara
Penghantaran berdekatan anda di Nilai, seremban 2,  gadong jaya, KLIA, Felda LBJ, Kota seriemas, Bandar enstek, kompleks pendidikan bandar enstek, Salak tinggi,sendayan, jijan

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Cara Mudah Untuk Bersalin, BUNGA KEMBANG SEMANGKUK,AKAR FATIMAH