Cara Kira BONUS SHAKLEE Jana Pendapatan dengan Mudah

Rasa pelik je kan, kalo kita lihat ramainya penjual vitamin Shaklee. Banyak sangat ke bonus Shaklee ni sampai berduyun-duyun menjual produk shaklee. sebenarnya yang menjadi best sangat menjual produk shaklee pertama kerana dapat buat orang lain gembira kerana dapat meningkatkan tahap kesihatan malah boleh menjadi cantik. Pelbagai golongan boleh menggunakan produk shaklee bergantung kepada barang tersebut.

Bagaimana Pengiraan Bonus Shaklee ni?
1. Ia bergantung dengan hasil jualan setiap bulan dengan mengamalkan konsef MLM yang patuh Syariah. (Pengiraan yang jelas untuk sumber pendapatan).
2. Banyak kepada bisnes sendiri, tidak bergantung harap downline.(walaupun ianya ada).
dr;lovelychocolata.blogspot.com
Ya setiap jualan mempunyai percent pendapatan. Maka setiap bulan setiap orang sentiasa berusaha keras untuk mencapai nilai UV yang tertinggi untuk mendapat bonus. Tidak seperti MLM lain, mereka yang atas akan sentiasa untung, walaupun downline telah mencapai UV tertinggi. Di sini upline nahupun downline boleh menerima bonus yang tinggi. Ianya sudah tentu tidak menindas orang bawahan bukan?
littledhiahealthcare.blogspot.com

Berapakah Jualan Untuk Setiap Bonus Shaklee?
Lihat di atas, jika pengedar berjaya membuat jualan sebanyak RM1920 dan keatas produk Shaklee mereka layak menerima bonus RM 211.20. Jika pertama kalinya anda mencapai jualan RM9600 anda akan layak menerima kedudukan rank supervisor. Terdapat beberapa rank dalam Shaklee.

Apakah Perkara lain yang anda akan Dapat?
Jika cukup syarat dan mampu maintain, anda akan layak menerima inisiatif yang lain.
www.lifefit.my
Bagaimana cara ingin mendaftar Ahli SHAKLEE?
Sangat mudah dan saya akan uruskan segala pendaftaraan dalam tempoh 24-48jam sahaja selepas pembayaraan yuran RM65.

Pengedar diperlukan di Seremban 2, Enstek, Kompleks Pendidikan Bandar Enstek, Nilai, Jijan, Felda LBJ, Sendayan.

Hubungi saya, semoga ianya membantu anda untuk menjana ekonomi keluarga juga meningkatkan tahap kesihatan anda, 012-7805727(seri nian)

Pengeposan ke seluruh Negara
Penghantaran berdekatan di Nilai, seremban 2, sendayan, jijan, gadong jaya, KLIA, Felda LBJ, Kota seriemas, Bandar enstek, kompleks pendidikan bandar enstek, Salak tinggi. Saya Pengedar Shaklee Seremban 2

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA