KRIM Herbalbland SHAKLEE Atasi Gatal/ Eczema/ Tumit Pecah

Herbal Blend Shaklee adalah sejenis krim yang juga merupakan killer product dalam rangkaian penjagaan tubuh Shaklee. Diuji secara klinikal untuk melembutkan kulit, mengurangkan kerengsaan dan sebagainya.
  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar
  • Mengurangkan dan menghilangkan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Berasa dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Menenangkan gigitan nyamuk dan gatal-gatal
  • Amat sesuai bagi semua lapisan umur dari bayi sehingga dewasa
  • Ia diperbuat daripada estrak herba semulajadi sage, horse chestnut yarrow dan rosemary yang amat menyenangkan pada kulit.
RM27.50 shj

Pengguna setia Shaklee berkongsi kegirangannya bila tumit kaki yang pecah-pecah sudah semakin hilang retaknya sejak beliau menggunakan Herbal Blend Multipurpose Cream.

 Pengguna Shaklee menggunakan Krim Herbalblend Shaklee untuk ruam anak-anak mereka, bayi pun boleh. Jika anak terkene gigitan nyamuk segeralah sapu dengan nipis. Ins Sha Allah Berkesan.



"Saya menggunakan Herbal Blend Shaklee untuk kegunaan anak-anak, terutaman di bahagian luka kecil, ruam dan calar. Apabila anak-anak demam, saya lumurkan Herbal Blend Shaklee ke seluruh tubuh mereka, insya-Allah cepat turun panasnya". Adilah Manaf

Ia diperbuat dari bahan-bahan semulajadi seperti:

Sage


Horse chestnut


Yarrow
Rosemary

Tumbuhan-tumbuhan ini telah digunakan sejak berzaman untuk kecantikan kulit. Malah ia sangat banyak kegunaannya, misalnya horse chesnut digunakan untuk menghilangkan dark circle di bawah mata. Rosemary pula dijadikan sebagai minyak dan sering ditambah dalam masakan. Keistimewaan Herbal Blend Shaklee, ia diperbuat dari tumbuhan, diuji secara klinikal dan yang penting tiada bahan kimia! Kebanyakkan krim mempunyai kimia berbahaya seperti Paraben dan sebagainya.

Jadi anda perlulah bertukarlah kepada Herbal Blend Shaklee sebelum merisikokan anak anda dengan carcinogen (penyebab kanser) dari losyen dan krim lampin!

Hubungi saya untuk mendapatkan Herbal Blend Shaklee dengan special deal
SERI NIAN 012-7805727
 pos keseluruh negara
delivery berhampiran, seremban 2, jijan, LBJ, Felda LBJ, Enstek, Bandar Enstek, Kompleks pendidikan bandar enstek, nilai, sendayan, gadong jaya, sendayan, salak tinggi, kota seri emas, mydin seremban2.

credit: adilah manaf

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA