Kenapa Anda Perlu Pilih SHAKLEE. Ada Bukti Ke?



Saya memilih Shaklee kerana jaminan semulajadi dan sentiasa mesra alam yang mana kami menjadi peneraju dan contoh dalam memulihara alam sekitar.  Kami merupakan syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral™ di mana kami telah meneutralkan pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar. Dr. Forrest Shaklee: Syarikat kami mempunyai prinsip hidup harmoni dengan alam semulajadi®.
Ranking Shaklee

Shaklee mempunyai sijil Halal. Shaklee diakreditasikan oleh satu badan iaitu ISA (Islamic Services of America) di US. JAKIM (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia) telah mengiktirafkan sijil yang dikeluarkan oleh ISA.

Paling penting Shaklee ianya sentiasa berkesan. Kami Menjamin Tahap Keberkesanan Yang Efektif.

Bukan cakap kosong tetapi kami mempunyai bukti. Anda akan temuinya di dalam lebih 100 kertas kajian saintifik, 90 daripadanya telah diterbitkan di dalam pelbagai majalah, yang telah membuktikan keberkesanan bagi produk-produk Shaklee. Mereka juga akui keberkesanan Shaklee

Dan kami membuktikannya, melalui 54 pingat emas yang dimenangi oleh Shaklee setanding dengan kehebatan atlet-atlet terbaik dunia.  Shaklee juga menjadi pilihan atlet-atlet terkemuka termasuk ahli sukan negarawan kita Lee Chong Wei

Dan lagi, produktiviti bukti yang benar-benar menyakinkan antara semua ini adalah di dalam berjuta-juta orang yang mempunyai kehidupan yang sihat, di antaranya adalah disebabkan mereka menjadi produktif disebabkan oleh Shaklee. Badan cergas dengan makanan tambahan shaklee.

Sebelum sebarang produk Shaklee menjadi milik anda, kami telah bekerja keras untuk memastikan ianya terbukti dan apa yang kami katakan adalah benar.

Antara hal lain yang membuat saya jatuh hati dengan Shaklee iaitu boleh mendapat sumber pendapatan dan dapat memberi kebaikkan kepada orang sekeliling.

Satu-satunya vitamin/ makanan tambahan yang mampu dimiliki oleh banyak golongan berbanding jenama yang lain.

Anda berminat, boleh hubungi saya
SERI NIAN b AKMAD
012-7805727
POS ke Seluruh Malaysia dan negara yang menerima pos ubat-ubatan
COD : BAndar enstek, nilai, seremban, kota seriemas, jijan, LBJ, Kuarters KLIA


Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Cara Mudah Untuk Bersalin, BUNGA KEMBANG SEMANGKUK,AKAR FATIMAH