Tutorial Bergambar Buat Pembelian ESELL Shaklee

Sebelum kita belajar langkah demi langkah membuat pesanan produk terus dari HQ, mari kita kenali esell.Apa itu Esell Shaklee? satu medium di atas talian (online) yang membolehkan pembeli/pelanggan yang bukan ahli shaklee mahupun ahli shaklee membeli secara terus dengan HQ shaklee.

Waktu perkhidmatan Esell Shaklee? Setiap hari dan setiap waktu. Anda boleh memesan produk melalui esell sepanjang waktu selagi mana pihak shaklee tidak memberi apa-apa pesanan mengenai penambahbaikan sistem (tempoh penyelenggaran).

Adakah Esell ini selamat digunakan? Ya, ianya selamat, saya sendiri tidak pernah jejakkan kaki ke mana-mana branch sejak menjual pertengahan 2013. Hanya melakukan pembelian secara online.

Mengapa Esell Shaklee? Anda boleh membeli pada bila-bila masa. Tidak perlu menunggu pengedar membalas untuk pesanan/order anda samada ada stok ada mahupun tidak. Anda juga mudah melihat paparan harga untuk setiap produk shaklee.

Siapa yang boleh menggunakan Esell? sesiapa sahaja yang tua yang muda mahupun kanak-kanak. Anda tidak perlu mendaftar mana-mana cawangan shaklee untuk membeli secara terus dengan HQ shaklee. Anda boleh terus mengisi detail pembelian dan detail peribadi untuk tujuan pengeposan dari shaklee

Berapa lama tempoh penghantaran online Esell? jika anda membeli sebelum jam 12tgh, anda kemungkinan akan menerima barang pada keesokkan hari. Shaklee menjanjikan 3-7hari. Jika saya di melaka dan bandar perak, selalu mengambil masa hanya sehari. Jika anda mempunyai masalah anda boleh menelepon/wasup/msg saya untuk saya mengemaskini kedudukan barang pesanan shaklee anda. Hanya pembelian dari web saya.

1. KLIK pada link yang diberi
atau

2. Pilih AGREE sebagai perjanjian jual beli

3. Pilih barang yang dimahukan. Jika hendak membeli 1 shj. Sila pastikan UNTICK pada barang yang tidak dimahukan. Sila kemaskini bilangan yang dikehendaki.



4.Isikan borang untuk pengeposan.



5. Semak Pembelian, alamat, no phone ,harga



6. Pembayaran boleh menggunakan CARD DEBIT dan KAD KREDIT
*kad kredit tiada had pembelian
*kad debit ada had pembelian online iaitu dalam rm300(jika tidak berjaya anda boleh settingkan had pembelian di mesin ATM.



7. Boleh print resit, dan shaklee akan bagi resit juga melalui email anda.



Selamat berjaya...
Ingin Mendaftar Menjadi Ahli Shaklee?
Hubungi saya seri nian akmad
COD ; seremban 2, Kuarters KLIA, Kota seriemas, Bandar Enstek
Pos Keseluruh Malaysia dan Negara-negara yang menerima supplement

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA