Pengedar SHAKLEE di Bandar ENSTEK, KLIA, Kota SERIMAS, LBJ, Nilai

Anda mencarai pengedar Shaklee berhampiran anda? Malah anda ingin mendapatkan perkhidmatan penghantaran di sekitar Bandar Enstek, KLIA, Felda LBJ, Jijan, Kota Serimas, Nilai, Seremban2, Sendayan, Gadong Jaya, Salak Tinggi Kuarters KLIA dan Komplex Pendidikan Bandar Enstek? Saya berada di Kuaters Politeknik Nilai iaitu di Kawasan Kompleks pendidikan Bandar Enstek.



Apakah Perkhidmatan yang saya tawarkan?
1. Penghantaran produk Shaklee ke kawasan berhampiran anda.
2. Khidmat nasihat produk Shaklee.
3. Mendaftarkan keahlian anda jika berminat.
4. Tunjuk ajar pembelian produk Shaklee secara terus dari web.(jika ahli Shaklee)
5. Anda akan diletakkan dalam group fb bersama Master-master Shaklee.(jika minat berniaga)
6. Anda juga boleh membeli dari saya pada bila-bila masa.

Antara Perkara yang anda juga ingin ketahui mengenai Shaklee.
Sila Hubungi Saya Seri Nian
0127805727 atau pm fb saya Seri Nian
COD(Cash On Delivery) : Bandar Enstek, Kompleks Pendidikan Bandar Enstek, KLIA, Felda LBJ, Seremban 2, Nilai, Sendayan, salak Tinggi, Gadong Jaya, Jijan, Kota seriemas,

Jemput singgah entry saya yang lain, Terima Kasih dan Selamat Datang Lagi

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA