Set PENJAGAAN MUKA SHAKLEE Fungsi:Harga:Kegunaannya

Set Penjagaan Muka Shaklee atau lebih dikenali sebagai Skin Care Shaklee mempunyai 2 set iaitu Nutriwhite dan Enfuselle. Perbezaan Skin Care ini iaitu kegunaan Nutriwhite lebih sesuai untuk muka yang normal dan tidak mempunyai masalah kulit seperti mempunyai jerawat yang serius. Keseluruhannya fungsi nutriwhite ia lebih kepada rawatan mencerah serta meratakan tona kulit. Ini kerana Vitamin C yang tinggi tidak sesuai untuk kulit yang sensitif dan berjerawat teruk (kulit bermasalah). Sila kenali jenis kulit muka anda sebelum memutuskan memilih set skin care shaklee.
Sebenarnya set penjagaan muka shaklee mempunyai lagi satu set khas untuk kulit yang mempunyai masalah iaitu Set Enfuselle juga sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak, terlalu kering dan sensitif.

Fungsi Dan Kegunaan Set Penjagaan Muka Shaklee ( Skin Care Shaklee)

Harga Penjagaan Muka Shaklee (Skin Care Price)

Testimoni Set Penjagaan Muka Shaklee  
(Skin Care Testimoni)


Testimoni Nutriwhite 1:  
Pengguna 1:Saya guna 2x...Puas hati Rasa macam da guna 5 bulan , very effective.  
Pengguna 2:Memang Best , saya baru guna cleanser tu..kulit muka rasa bersih sangat2, next order ambik essence.        
Testimoni Nutriwhite 2:
Pengguna 1: Saya pakai foaming cleanser nutriwhite dekat 5 bulan pon x abes lagu, siap kongsi dengan husband. 
Pengguna 2 :Dan saya juga!! pipi rasa lembut je. Yeah selamat bernutriwhite mmg best lembut je n tahan lama. 
Testimoni Nutriwhite 3:
Pengguna 1: saya n husband guna muka nutriwhite sangat puas hatu..jimat! 1 tu tahan 11 bulan. pake 2 orang tau! muka licin jerawat segan silu nak muncul. 
Pengguna 2: Saya pulak guna purifiying cleansing gel. jerawat halus dah kurang baru guna seminggu.  
Pengguna 3: saya pakai softener kulit lebih moist. 
Testimoni Nutriwhite 4: 
saya pakai cleanser tu 9 bulan tak habis lagi, cuci 2x sehari. Memang jimat. hehe. dulu hidung saya banyak white heads, every week wajib kene buang. Now jarang sangat kene buang sebab ia exfoliates juga. Best pakai sikit je sekali cuci sebab concentrated. 
Testimoni Nutriwhite 5;
hehe saya baru je lagi pakai dalam sebulan lebih kot tapi memang serasi dengan kulit..pakai tu muka kurang berminyak dan kulit rasa moist jek. x kering, bila pakai dengan kolagen , best gila duk gosok2 pipi je. 
Testimoni Nutriwhite 6:
 kak nie taw takpe, saya pun makan je sebelum ni, tak sangka pakai nutriwhite ni jadi lagi berseri!...heheh cantik untuk suami dapat pahala. 
Testimoni Nutriwhite 7: 
Semalam hubby tegur muka kita semakin cantik berseri tadi kaan kita pun tegur muka kita berseri. hihi inilah hasil pemaikaian shaklee nutriwhite selama seminggu. 
Testimoni Nutriwhite 8 : 
saya baru start ambek vitamin e seminggu. sebab sebelum ni just untuk breastfeed je iaitu vit b, vit c, alfalfa dan vitalea. dah tiba masa nya makan vitamin khas untuk kulit plak. dah seminggu ambik vitamin e minum esp dan cuci muka nutriwhite deep cleansing foam shaklee dah perasan kulit muka makin halus. pori muka pun mengecil. kurang berminyak. wah memang terbaik. 
Testimoni Nutriwhite 9: 
akak almaidah adan shukri thank....hepi sangat arini pakai nutriwhite, x kusangka dan x kuduga baru 2 kali pakai dah ada orang tegur..Na pakai apa nampak Cerah Berseri jer!!! alhamdullillah

Anda berminat dengan Set Penjagaan Muka Shaklee? Sila hubungi saya.
Skin Care Shaklee 100% Semulajadi. Kami telah cuba ANDA bila lagi?

COD : Kompleks Pendidikan Bandar Enstek, Bandar Enstek, KLIA, Felda LPJ

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA