Rahsia Kecantikan Datin NORJUMA , Cantik dgn B complex Shaklee

Siapa yang tidak terpukau dengan kecantikan Datin Norjuma Habib. Beliau daripada pengacara televisyen sehingga menjadi peniaga. Pakai la apa sahaja tudung di kepalanya. Semuanya kelihatan cantik. Beliau mengakui mengamalkan supplement B complex sejak remaja. Kebiasaanya pengamal B complex membuatkan wajah anda ceria dan berseri kenapa? Kerana B complex fungsinya menukarkan makanan kepada tenaga. Maka saraf-saraf muka bertenaga dan kuat sehingga mampu membuatkan kulit anda kelihatan berseri. Malah hampir nampak muda sentiasa.

tips cantik macam artis, vitamin cantik
Apakah Kaitan B complex Shaklee untuk kecantikan kulit
1) Mampu membantu melindungi kulit dari pancaran matahari
Sering terdedah dengan matahari memang sukar untuk dielakkan. Untuk merawat kulit yang sering terdedah dengan matahari memang sukar, namun ia tidak terlambat. Oleh itu, pengambilan B-Complex secara teratur amat digalakkan kerana B complex Shaklee bertanggungjawab sebagai pewarna kulit (melanin) yang rosak.

 2) Vitamin Anti stress
Dalam kehidupan seharian kita tidak perasan muka kita berkerut disebabkan stress. Urat-urat muka kita berkerja dan apabila stress  kita cenderung untuk mengerut muka. Kerutan stress ini menyebabkan kerutan di wajah muka kita. Stress yang melampau juga boleh menyebabkan jerawat pada muka kita.

Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pengedar Shaklee di Melaka dan Seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA