Beli Produk Shaklee Malaysia Secara Online Atau Blog

Bagaimana? Saya adalah pengedar shaklee di seluruh malaysia dan menawarkan perkhidmatan penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos atau penghantaraan berhampiran saya, malah juga penghantaraan ke luar negara yang menerima supplement melalui pos. Pelbagai produk boleh diperolehi dari saya dari vitamin, multivitamin, makanan tambahan, pencuci muka, pencuci pakaian shaklee. Semua mengenai Shaklee saya boleh bantu. Termasuklah jika ingin mendaftar keahlian Shaklee.

Beli Produk Shaklee dengan berblog?
Ya, saya mempunyai barang produk shaklee bagi memudahkan anda membeli dari saya.

Beli Produk Shaklee Secara Online, beli sendiri?
Ya, selepas anda menjadi ahli, segala tunjuk ajar kami akan guide.

Berapa Lama Barang Produk Shaklee Boleh Dapat Selepas Pembelian?
Barang akan dapat paling cepat 2 hari dan paling lama 5 hari. Jika di sabah serawak paling cepat 4 hari dan lewat adalah 6 hari bekerja. Bagi mereka yang berada di luar negara. Setakat ini ambil masa 7-14 hari bekerja.

Bagaimana ingin menjadi Ahli?

Kami akan mendaftarkan anda dalam masa 24-48jam dari waktu pembayaran.

Tidak sukar ke berjauhan?

Segala pembelajaran adalah melalui msg , pm, wasup dan saya akan hubungi anda untuk sesi pembelajaran. saya sendiri mendaftar dengan upline saya di kuantan, pahang. Melalui facebook sahaja. Sekarang berblog, beli barang produk-produk shaklee hanya di rumah.

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA