Maksimumkan Peluang Hamil Dengan Pemantau Ovulasi & Shaklee

Kaedah ini sangat popular di Eropah, pemantau ovulasi atau pemeriksa waktu subur atau dikenali "Ovulation Test" adalah kaedah pemantau ovulasi yang canggih dan cekap dengan mengukur perubahan Lutenising Hormone (LH) dalam badan wanita.

Tanda dalam LH berlaku kira-kira akan berlaku antara 24 hingga 36jam sebelum ovulasi yang membolehkan wanita sentiasa bersedia lebih awal dalam tempoh subur beliau.

Caranya adalah dengan hanya memegang hujung peranti ujian dalam aliran air kencing anda, bacaan yang jelas dan tepat akan diperolehi.


Di Malaysia 'Clearblue Ovulation Test' boleh diperolehi dipasaran atau boleh menghubungi perunding clearblue 03-78801318 atau dengan menghantar e-mail info@germax.com.my.
Terdapat pelbagai pilihan dari jenama clearblue ni. Pencarian di online anda boleh jumpa yang jenis seperti di bawah. Simbol smile tersebut menunjukkan anda akan melalui waktu subur atau dalam waktu subur. 

 



Di sebabkan sperma boleh hidup sehingga 72jam dalam badan pasangan anda, proses ovulasi wanita hanya mengambil masa 18 sehingga 24jam sahaja. Oleh itu bagi mengetahui tempoh proses ovolusi ini amatlah penting untuk memastikan kejayaan anda adalah cerah.

Set Supplement Kesuburan Shaklee memberi peluang besar kepada pasangan di luar sana untuk hamil. Sila Klik Link di bawah.

Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pengedar Shaklee di Melaka dan Seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Cara Mudah Untuk Bersalin, BUNGA KEMBANG SEMANGKUK,AKAR FATIMAH