Vitamin Shaklee Untuk Lelaki : Sering Letih Kepenatan Bekerja?

Vitamin Shaklee Untuk Lelaki

Seharian di tempat kerja, di tambah dengan kesesakan lalu lintas membuatkan badan anda teramat letih?  Kemudian kembali sahaja di rumah perlu melayan terletah anak-anak, lebih-lebih lagi yang masih kecil. Tekanan sebegini walaupun kecil, namun kekadang impaknya terlalu besar. Seperti memarahi anak-anak , suami-steri sering bertengkar kerana masing-masing letih badan dan di bahagian otak juga letih kerana perlu rehat.


Makanan adalah sumber tenaga, namun cara kita masak mengurangkan zat makanan tersebut, seperti mengoreng, merebus dan sebagainya. Oleh itu, amatlah penting kita memperolehi makanan yang seimbang dan sihat. Makanan tambahan bagi mendapatkan tenaga dan tubuh yang sihat iaitu Vitamin C, B complex dan Vitalea. Bukan sahaja lelaki namun wanita juga merasa keletihannya. Oleh itu, vitamin di bawah juga sesuai bagi golongan wanita.


Vitalea- mengelakkan lesu, mengatasi seseorang yang kekurangan darah, sering letih yang melampau
B complex- menukarkan makan kepada tenaga, sumber tenaga yang amat diperlukan bagi wanitta& lelaki, mengurangkan ketegangan (stress).
Vitamin C- meningkatkan sistem imunasi badan
Omegaguard- melancarkan peredaran darah serta meningkatkan daya ingatan, kesihatan jangtung, menurunkan kolestrol.

set lelaki shaklee

Bagi anda yang sering letih dan sering tertidur di tempat kerja mahupun menguap sana-sini. Anda perlu mencuba produk ini,
Cinch tea Shaklee- menyingkir toksid dalam tubuh

Set kesuburan lelaki Shaklee
Telah terbukti kebekesanan supplement tambahan boleh meningkatkan kesuburan lelaki. Mereka yang inginkan zuriat memiliki salah satu atau ketiga-tiga vitamin shaklee ini bergantung kepada keperluan anda. Boleh wasuup saya untuk keterangan lanjut.

Vitamin E- meningkatkan daya seksual, meningkatkan bilangan sperma
Zink - membantu membentuk sperma dengan sempurna
CoqHealth - memberi tenaga kepada sperma

Lelaki di luar sana, anda boleh hubungi saya dengan segera. Kami memberi jaminan vitamin lelaki shaklee ini selamat 100%. Anda sudah pasti tidak rugi memiliki vitamin shaklee. Harga vitamin shaklee untuk lelaki sentiasa berpatutan. Set Vitamin Kesihatan Lelaki Shaklee pasti sesuai untuk anda.
Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Daftar KEAHLIAN SHAKLEE dengan KAMI Sekarang!!

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA