Rambut Beruban DI Usia Muda Atasi Dengan VIVIX SHAKLEE

Rambut adalah mahkota wanita, dan penampilan yang sering diutamakan oleh kaum adam. Rasa gusar dan rimas dengan kehadiran uban di kepala? Malah rambut beruban telah mengganggu penampilan anda? Satu-satunya produk Shaklee dapat membantu mengurangkan malah juga menghilangkan rambut anda yang beruban.
Apakah Rambut Beruban?
Rambut uban terjadi kerana terdapat perubahan warna dari pigmen rambut yang dikenal sebagai melanin. Melanin adalah zat protein yang berperanan menentukan warna kulit seseorang. Jika warna kulit yang lebih gelap mempunyai melanin yang lebih banyak pada lapisan epidermis dibandingkan dengan kulit yang bewarna lebih terang.
Kerosakkan DNA penyebab gangguan penghasilkan melanin. Tanpa melanin, rambut yang baru tumbuh tidak memiliki pigmen dan menyebabkan rambut kelihatan abu-abu, putih dan perak.
Rambut Beruban

Mengapa Vivix Shaklee dapat membantu anda?
Vivix Shaklee dapat membaiki DNA yang rosak dan menghasilkan DNA-DNA yang baru. Vivix shaklee juga dapat melawan kanser, kerana kanser menyebabkan DNA dalam tubuh manusia rosak. Vivix Shaklee juga dapat membantu anda kelihatan 25 tahun lebih muda.

Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pengedar Shaklee di Melaka dan Seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA