Testimoni GLA - haid tidak teratur , kulit kering

Seseorang yang mengalami period yang tidak teratur sering kali merungsingkan para wanita. Period yang tidak teratur juga akan menggangu emosi wanita. Gangguan ini boleh menyebabkan kita stress semasa belajar mahupun bekerja. Period atau haid yang tidak teratur dalah berpunca daripada hormon yang tidak seimbang. 

Kepada wanita yang prihatin terhadap malasah yang mereka hadapi. Usah gentar, ikhtiar untuk menstabilkan kitaran haid boleh berlaku. Kejayaan adalah bergantung kepada usaha dan Dia yang Maha Esa. Semoga pengkongian ini memberi menafaat kepada kehidupan anda seharian. Sila pm saya atau wasup saya. Untuk konsultasi pemakanan supplement GLA shaklee.

Bagi wanita yang mengalamai kulit kering juga jeragat, Gla adalah supplement yang amat tepat untuk anda cuba. Pengalaman saya customer yang mengalami jeragat pada muka dapat dilihat penguranggan seawal 2 minggu. Kepada wanita diluar sana, anda tidak perlu ragu-ragu. Selamat Mencuba. Sila waup saya. 0127805727
Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pengedar Shaklee di Melaka dan Seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA