Terbukti Meningkatkan KESUBURAN Lelaki dengan Vitamin SHAKLEE

Terdapat banyak kajian dilakukan yang menyatakan bahawa beberapa vitamin / supplement boleh membantu meningkatkan kesuburan lelaki mahupun wanita. Tahukah anda ketidaksuburan adalah bergantung kepada tahap kesihatan tubuh manusia. Bagaimana untuk meningkatkan tahap kesihatan kalau bukan dengan makan yang sihat. Makanan yang sihat iaitu makanan yang bebas dari racun yang boleh merosakkan sel-sel dalam tubuh termasuklah juga sperma lelaki. Dan selalunya makanan sihat ini mahal dan sukar didapati.


Ya memang sayur Organic, mahal! Untuk mendapatkan harga yang lebih rendah dan dijamin 100% semulajadi dan 100% selamat anda sewajarnya memilih vitamin kesuburan SHAKLEE khas bagi lelaki.

Apakah faktor Ketidaksuburan Lelaki?
1. Gangguan hormon- Ianya kelihatan normal tetapi tidak terangsang kekadang mengalami masalah untuk menghasilkan sperma.
2. Tidak dapat menghasilkan sperma yang sihat

3. Gagal ejakulasi walaupun telah menghasilkan sperma yang sempurna


Vitamin E Shaklee
Vitamin ini dikenali sebagai ‘Vitamin Cinta’ kerana meningkatkan sifat kelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan juga wanita. Vitamin E Shaklee bersama-sama 10mg selenium berfungsi bagi membantu kadar penyerapan Vitamin E dengan lebih baik. Lelaki memerlukan 50% selenium dalam testikal dan perlu diketahui bahawa lelaki akan kehilangan selenium malalui air mani. Oleh itu lelaki memerlukan tambahan selenium yang cukup dalam tubuh lelaki bagi melancarkan aktiviti tersebut.


Zink Complex Shaklee

  • Zink mampu mengekalkan jumlah air mani, membantu mengekalkan hormon testosteron yang bersesuai dan membekalkan tenaga kepada sperma agar lebih aktif menuju ke ovum.
  • Zink juga membantu menghasilkan sperma yang sihat. Oleh itu kekurangan zink mengakibatkan pelbagai masalah seksual termaksuklah sperma yang abnormal. 
  • Zink membantu mengelakkan berlaku penyakit kelenjar prostat. Malah boleh mengatasi rambut gugur. 
  • Zink yang mencukupi dalam tubuh dapat memperbaiki bentuk, fungsi dan kualiti sperma lelaki dan mengurangkan ketidaksuburan lelaki.
sperma yang tidak sempurna

Coq Health
Coq Health membantu meningkatkan kualiti sperma. Menurut The Journal of Urology didapati mobaliti dan juga jumlah sperma lelaki meningkat setelah mengambil supplement Coq Health selama 6 bulan. Coq health juga bersifat antioksidan yang tinggi dalam melindungi sel daripada rosak kerana radikal bebas. Bagi mereka yang berumur 35 tahun ke atas lelaki mahupun wanita anda perlu mencuba CoQ Health ni kerana membantu sperma dan juga telur wanita / ovum dalam keadaan sihat dan sempurna.


Set Kesuburan Lelaki Shaklee - vitamindiha
Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pengedar Shaklee Pos ke Seluruh Malaysia dan Negara
COD ( Cash On Delivery) Bandar Enstek, Enstek, Komplek Pendidikan Bandar Enstek, Felda LPJ dan KLIA, gadong jaya, Seremban 2, Nilai,Jijan

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Cara Mudah Untuk Bersalin, BUNGA KEMBANG SEMANGKUK,AKAR FATIMAH