SET IBU HAMIL SHAKLEE Recommanded Para Ibu dan Doktor

Set hamil/mengandung shaklee dengan harga yang murah berbanding jemana lain dan ianya boleh digunakan sehingga 4-6bulan.  Set hamil shaklee dapat membantu dalam meningkatkan tahap kesihatan diri anda dan bayi anda. 
anak idaman setiap keluarga

Supplement dan Vitamin Shaklee yang Dicadangkan.
1. Vitalea - Vitalea adalah multivitamin shaklee. Multivitamin ini juga mengandungi zat besi. Ia membantu dalam pembentukkan sel-sel darah merah. Jika ibu-ibu mengambil vitalea, tidak perlu lagi mengambil obimin.

2. B-complex - B complex shaklee mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin B termasuklah asid folic. Asid folic dan B12 membantu pembentukan sel-sel darah merah di dalam badan. Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural.

3. Vitamin C - Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat. Ia juga membantu dalam penghadaman zat disamping Vitamin C dapat meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh. Sebiji VItamin C Shaklee bersamaan dengan 7biji buah oren.

4.Ostematrix - Ostematrix Shaklee iaitu kalsium berbentuk tablet. Ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. Ini adalah kerana bayi akan mula mengambil kalsium ibu dengan lebih banyak bermula trimester kedua. Ostematrix mengandungi bukan sahaja kalsium malah MAGNESIUM dan VITAMIN D. Vitamin D meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan kekuatan tulang dan kerangka. Menguatkan dan pembentukan tulang dan gigi bayi yang sihat, Mengurangkan sakit pinggang , sakit belakang , kebas-kebas atau cramp.

5. ESP - Ia adalah minuman protein yang mengandungi banyak kelebihan kepada ibu dan anak yang dikandung. Ia penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu dan hormon dalam tubuh. pembentukan kuku, rambut dan kulit, membantu pertumbuhan yang baik., MEMBERI TENAGA pada ibu, ESP mampu mencantikkan kulit bayi dalam kandungan dan ibu mengandung itu sendiri.



6. Omegaguard
Omegaguard Shaklee mempunyai gabungan 7 spektrum terbaik termasuk DHA, EPA dan ALA. DHA sangat penting untuk perkembangan otak dan mata bayi. Sumber omega-3 yang terbaik sebab telah melalui proses 3 penyulingan berperingkat untuk menyingkirkan merkuri dan plumbum berbahaya yang terdapat dalam sumber ikan dalam ni.

Apa Kata Mereka - Set Hamil Shaklee?




Kelebihan Set Ibu Hamil Shaklee Premium 

Set vitamin hamil shaklee dapat mengatasi ibu daripada kekurangan zat besi atau dikenali sebagai anemia. Dengan mengamalkan Vitalea (multivitamin) kekurangan zat besi dapat di atasi . 

Set Hamil Shaklee juga dapat mengatasi kekejangan yang kerap kepada kurang ataupun hilang kekajangan dengan mengambil kalsium Shaklee. 

Ibu juga mendapat kesegaran badan yang luar biasa. Rasa letih yang berpanjangan amat merimaskan bukan? Dengan Set Hamil Shaklee anda dapat mengurangkan rasa letih malah mendapat kulit segar dan kelihatan lebih ceria berbanding ibu-ibu yang tidak mengambil apa-apa makanan tambahan. 

Bagi bayi pula, adalah kewajiban seorang ibu mengandung mengamalkan pengambilan asid folic untuk tumbuhbesaran tempurung kepala dengan sempurna pada semester pertama. Pengambilan ibu terhadap osteomatrix (kalsium) akan memberi kebaikan kepada bayi iaitu membina tulang yang kuat. Untuk melahirkan anak yang bijak dan sihat anda boleh memilih Omegaguard iaitu minyak ikan. Pengambilan minyak ikan ini adalah pada semester ketiga dan perlu  berhenti pengambilan 3 minggu sebelum tarikh jangkaan bersalin.


set hamil shaklee
Hubungi Saya Segera !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA

Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Saya Pengedar Shaklee Pos ke Seluruh Malaysia dan Negara
COD ( Cash On Delivery) Bandar Enstek, Enstek, Jijan, Gadong jaya, Nilai, Seremban 2, Komplek Pendidikan Bandar Enstek, Felda LPJ dan KLIA

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA