Senarai Set Produk KESIHATAN SHAKLEE dan HARGA vitamin

Senarai Cadangan Set Kesihatan Shaklee

Gabungan produk-produk shaklee memberi kesan yang baik serta membantu meningkatkan tahap kesihatan anda. Sila hubungi saya untuk harga dan penghantaraan ke tempat anda.  Anda boleh membeli melalui set dan boleh membeli SATU atau lebih PRODUK SHAKLEE bergantung kepada anda.  Hubungi saya untuk pertanyaan. Ini adalah antara cadangan set kesihatan. 
massage saya untuk harga set.

SET A = IBU MENYUSU/ BREASFEEDING
Vitalea(multivitamin) shaklee, tubuh ibu menyusu memerlukan beberapa vitamin dan mineral untuk menyokong penyusuan bayi anda.ESP membantu membentuk sel-sel badan kita yang sihat. Alfalfa merangsang penghasilan susu ibu (milk booster). Satu biji ostematrik bersamaan segelas susu dan 80 biji badam. Pengamal ostematrik ini tiada lagi masalah sembelit,kekejangan otot,simpul biawak.
ALFALFA 330 biji ( 55 hari) RM53.75
VITALEA 120biji (4 bulan) RM 88.75
OSTEMATRIX 120bjiji (2 bulan) RM61
ESP 850gram hampir 2 bulan RM150

 SET B: SET ASAS KULIT CANTIK
Kulit yang cantik adalah bermulanya daripada dalaman, sel-sel yang kuat/sihat membantu anda nampak lebih berseri. Pengamalnya yang konsisten memberi kecantikan kulit seluruh badan. Memilihara kelembapan kulit seluruh badan.
VITAMIN E 120biji (4 bulan) RM149
VITAMIN B 120 biji (4 bulan )RM53.75
VITAMIN C 180 biji (6 bulan) RM92.50

   SET C: SET IBU BERPANTANG
Vitalea Iron Formula Mengandungi 28 jenis vitamin termasuklah Vitamin A, B, C, D, E, Calcium, Zinc, Iron. B-Complex Shaklee mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh anda bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang. Vitamin C Shaklee membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, gigi, gusi, tulang, otot, kesihatan mata, dan salur darah. Zinc Complex membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka, memetabolismekan karbohidrat, mengurangkan rambut gugur, lemak dan protein.
OsteMatrix membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.
ZINK 120biji  RM33.75 (4bulan)
B COMPLEX 120biji RM53.75 (4bulan)
VITAMIN C 180 biji  RM92.50(6bulan)
VITALEA 120 biji  RM88.75 (4bulan)
OSTEMATRIX 120 biji RM61 (2bulan)

 
 SET D: SET ASAS WANITA
Kulit kering, kulit pecah, kulit tidak sekata juga menghantui setiap wanita. Vitamin e dapat mengurangkan / menghilangkan masalah kulit kering. Alfalfa pula bertindak sebagai kacip fatimah.
Alfalfa 330 biji (55 hari) RM53.75
Vitamin e120 biji (4 bulan) RM149
 
 SET E: SET LENGKAP WANITA
Membantu mengatasi kulit kering t tidak sekata dan meningkatkan keintiman suami isteri. Wanita juga sering di bebani emosi yang tidak stabil dan kerana berpunca daripada hormon yang tidak seimbang. GLA complex mampu menyimbangi hormon anda.
ALFALFA 330 biji (55 hari) RM53.75
Vitamin e 120biji (4 bulan) RM149
Gla complex 60 biji (sebulan) RM91.25

 
SET F: SET RESDUNG, ASTHMA (BASIC)
Mengurangkan rasa gatal pada hidung,
ALFALFA 330 biji (55 hari) RM53.75
Vitamin C 180 biji (180 hari) RM92.50
B complex 120biji (4bulan) RM53.75

SETG: SET RESDUNG, ASTHMA (MEDIUM)
tambah
Omegaguard 90 biji penggunaan sebulan RM136
Mealshake penggunaan sebulan RM113.75

 SETH:SET SISTEM PERTAHANAN BADAN
Di cipta pada tahun 1954, Dr. Yasuhiko Kojima seorang pakar imunologi di University of Tokyo, Japan. Interferon merupakan elemen penting dalam fungsi kekebalan tubuh. Terdapat ekstrak 4 tumbuhan yang di dalam NutriFeron mampu memberikan perlindungan imun dan meningkatkan kesihatan yang luar biasa. Suplemen ini sungguh efektif dan kaya manfaat, telah terbukti dalam berbagai uji klinikal .NUTRIFERON penggunaan 2bulan(kanak-kanak boleh sehingga 4 bulan)
Nutriferon RM 181.75 (30 sticks) penggunaan
dewasa 2 bulan
kanak-kanak 3-6bulan

SET I: SET IBU MENGANDUNG( SEMESTER 1,2,3)
Asid Folik (= folates = Vitamin B9) Amat diperlukan pada permulaan kehamilan, malah sebelum persenyawaan. Ostematrix atau
Kalsium dan Zat Besi (vitalea) Amat diperlukan oleh fetus yang cepat membesar.  Wanita mengandung perlu makan keluaran tenusu (bagi kalsium) dan daging merah (bagi zat besi) sekiranya mereka bukannya pemakan sayuran (vegetarian).  Vitamin C shaklee membantu meningkatkan sistem pertahanan ibu sepanjang mengandung dan selepas daripada itu. 
VITALEA 120 biji (4 bulan) RM88.75
Vitamin C 180biji (6 bulan) RM92.50
Vitamin B 120 biji (4 bulan )RM53.75
Ostematrix 120 biji (2 bulan) RM61

 SET J: SET IBU MENYUSU (BANYAKKAN SUSU) susu merundum bantu meningkatkan hasil inshaAllah...
ESP penggunaan hampir 2 bulan RM150   
Alfalfa penggunaan 55 hari RM53.75
Coq Health penggunaan sebulan RM124

SET K: SET BERTENAGA, SET PUASA
Mealshake dan ESP ia mengandungi 9 amino acids yang lengkap untuk keperluan tubuh. ESP dan Mealshaklee mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.
Performance Drink membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita ini kerana Performance Drink mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Performance drink juga merupakan minuman kegemaran atlit seperti  air minuman meningkat tenaga iaitu 100 plus. Performance drink menjadi pilihan mereka yang berpuasa.
ESP penggunaan sebulan RM 150
Mealshake penggunaan sebulan lebih RM113.75
Performance Drink penggunaan 2 bulan RM82.50

SET L: SET TULANG SHAKLEE
Advance Joint Tablet Menyokong keselesaan sendi iaitu daripada Ekstrak Boswellia berfungsi bagi menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan, Ekstrak jagung pula membantu mengekalkan tulang rawan seterusnya bertindak sebagai 'kusyen. Bahan tambahan AJHT shaklee iaitu Zinc, copper, manganese and vitamin C diaduan sekali bagi menglengkapi nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien sebagai kolagen
Omega Guard Pengambilan Omega akan mengurangkan keradangan pada sendi, bengkak sendi dan kekakuan pada sendi. Ostematrix Ostematrix adalah vitamin kalsium yang membantu meningkatkan kesihatan tulang, mengelakkan simptom osteoporosis dan meningkatkan kepadatan tulang.
OSTEMATRIX 120 biji penggunaan 2 bulan RM61
Advance Joint Tablet 60 biji penggunaan sebulan RM124
Omegaduard 90biji penggunaan 45 hari RM136

SET M: SET ANTI PENUAAN SHAKLEE
Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA. Vivix juga memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Pengamal vivix membantu anda nampak lebih muda. 25 tahun lebih muda.
Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermins dengan berkesan.Gabungan  7 ramuan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, Lactobacillus acidophilus,  ekstrak kekerang, kolagen ikan, Vitamin C dan Vitamin B, adalah untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS serta dapat menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.
VIVIX penggunaan sebulan RM475
COLAGEN SHAKLEE penggunaan sebulan 298

SET N: SET KANAK-KANAK CERGAS
Mealshake Shaklee adalah minuman digemari kanak-kanak kerana berperisa vanila. Merupakan sumber protien dan kalsium, minuman rendah lemak dan rendah glisemik. Sesuai untuk hidangan breakfast ataupun sebelum tidur.
Vitamin C chewable Fungsi vitamin c adalah bagi meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging.Selain itu vitamin c shaklee, membantu mengekalkan sistem pertahanan semula jadi tubuh badan dan membantu kanak kanak menjaga kesihatan gigi dan gusi.
Vitamin C Chewable 90 biji penggunaan sebulan lebih RM37.50
Mealshake penggunaan sebulan lebih RM113.75
NUTRIFERON penggunaan 4 bulan (30stick) RM181.25

SET O : SET KANAK KANAK BIJAK DAN CERGAS
Mealshake Shaklee merupakan sumber protien dan kalsium, minuman rendah lemak dan rendah glisemik. Berperisa vanila dan amat digemari oleh kanak-kanak.
Omegaguard merupakan minyak ikan yang penting bagi perkembangan dan fungsi otak.EPA berfungsi menyihatkan jantung dan sendi. Omegaguard shaklee mengandungi satu rangkaian yang penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semula jadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain lain.
Mealshake penggunaan sebulan lebih RM113.75
Omegaguard penggunaan 3 bulan RM136

SET P: SET SUPER DETOX
Herbalax penggunaan hampir 5 bulan RM52.50
Alfalfa penggunaan 55 hari RM53.75
Cinch Tea penggunaan sebulan RM131

SET Q: SET DETOX (ASAS)
Mengapa perlu detox? Membantu menyingkirkan toksin berbahaya daripada badan dan membantu menigkatkan kesihatan hati serta meningkatkan seri wajah
Herbalax penggunaan hampir 5 bulan RM52.50
Alfalfa penggunaan 55 hari RM53.75

SET R: SET KENCING MANIS SHAKLEE
Zink Membantu penyembuhan luka, mempunyai khasiat ikan haruan serta membantu pankreas dalam penghasilan insulin sekiranya pankreas masih boleh diselamatkan. Alfalfa Shaklee pula menapis dan mengasingkan gula. kolestrol, lemak, dan toksin dari dalam darah pesakit kencing manis dan membuang melalui najis yang lawas. GLA complex – menghalang pengnikatan komplikasi diabetes. Ia juga dapat membantu merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua khasianya juga dapat meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula dalam darah yang tinggi. B complex shaklee pula dapat menukar makanan kepada tenaga iaitu dengan menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga. Ini membantu mengurangkan rasa letih.
ESP penggunaan 2 bulan RM150
GLA penggunaan sebulan RM91.25
Vitamin C penggunaan 6 bulan RM92.50
Vitalea  penggunaan 4 bulan RM88.75
Zink penggunaan 4 bulan RM33.75

SET S: SET KESIHATAN JANTUNG
CoQ10 dalam tubuh akan berkurangan apabila usia meningkat, CoQ10 perlu ditambah melalui pengambilan supplement sahaja. Coq10 membantu dalam penjanaan tenaga di dalam sel jantung yang sememanganya memerlukan banyak tenaga untuk bekerja. Omegaguard berfungsi menurunkan paras kolestrol ia juga membantu melancarkan peredaran darah di dalam jantung. Alfalfa Complex bertindak seperti span serat yang menyerap kolesterol dan membantu menyingkirkannya daripada tubuh.
COQ HEALTH penggunaan sebulan RM124
OMEGAGUARD penggunaan 45 hari RM136
ALFALFA penggunaan 2 bulan RM53.75

 SET T: SET RAMBUT GUGUR
ESP : ESP Kekurangan protien menyebabkan pertumbuhan rambut anda menjadi perlahan. Bcomplex Kandungan utama vitamin B6 untuk mengelakkan rambut dari gugur, vitamin B3 pula berfungsi untuk membaiki aliran darah pada kulit kepala manakala vitamin B12, memainkan peranan untuk elak rambut gugur. Zinc boleh menguatkan folikel rambut anda dan boleh membantu anda mencegah beberapa jenis keguguran rambut.
ZINK penggunaan 4 bulan RM33.75
B COMPLEX penggunaan 4 bulan RM53.75
ESP penggunaan sebulan lebih RM150

SET U: SET JERAWAT SHAKLEE
Vitamin E berfungsi membantu memulihkan jerawat, mengurangkan kesan parut dan meneutralkan radikal bebas yang merosakkan sel-sel kulit anda.  Vitamin B Complex menangani stress penyebab jerawat dan menjaga kulit sihat.  Vitamin C membantu menyekat bakteria penyebab jerawat dan meningkatkan sistem imunisasi badan
Gla complex pula membantu menstabilkan hormon.
GLA 60 biji penggunaan sebulan RM91.25
Vitamin C 180biji penggunaan 6 bulan RM92.50
VitaminE 120biji penggunaan 4 bulan RM149
Zink 120 biji penggunaan 4 bulan RM33.75
Herbalax 180 biji penggunaan hampir 5 bulan RM52.50

SET V: SET KESUBURAN
GLA membantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, atau sering dikenali sebagai “egg white cervical mucus- Mukus serviks putih telur”. Kekurangan Zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal, dan penyakit prostat. B Complex pula untuk elak kemurungan (anti-stress) serta membantu menstabilkan hormon. Vitamin b shaklee turut mengandungi Folic acid dan Biotin yang mana amat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon. Vitamin E Shaklee membantu meningkatkan kualiti sperma.
GLA 60 biji penggunaan sebulan RM91.25
VitaminE 120biji penggunaan 4 bulan RM149
Zink 120 biji penggunaan 4 bulan RM33.75
B COMPLEX penggunaan 4 bulan RM53.75
ALFALFA penggunaan 2 bulan RM53.75

SET W: SET MENGAWAL TEKANAN/ STRESS
B complex mengandungi lapan vitamin B iaitu B1(thiamin), B2(riboflavin), B3(niacin), B5 (pantothenic acid), B6 (pyridoxine), B9(folic acid) ,B12 (cobalamin) dan biotin yang dapat mengurangkan tekanan dan kegelisahan
Ostematrix membantu menenangkan saraf dan meredakan stress.
B COMPLEX penggunaan 4 bulan RM53.75
OSTEMATRIX 120 biji penggunaan 2 bulan RM61

 SET X : UNTUK KULIT PECAH, KULIT KERING 
Herbal Blend Shaklee Membantu mengurangkan malah menghilangkan tumit/Siku Pecah-pecah, Kulit kering, Kulit Gatal-Gatal dan Ruam pada Bayi.  Herbal bland shaklee adalah daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. Kelembapan kulit juga bergantung dengan kecukupan protien dalam tubuh, ESP sumber protien yang cukup baik untuk tubuh. Pengamal vitamin E dapat mengurangkan dan menghilangkan kulit kering dan GLA ini di sertakan vitamin e didalamnya, dapat menstabilkan hormon badan.
Herbalbland RM 27
ESP penggunaan 2 bulan RM150
GLA penggunaan sebulan RM91.25
Vitamin E (120biji) 4Bulan RM149

SILA LIHAT DISINI UNTUK (HARGA SETIAP PRODUK)
Senarai Pasaran Harga Produk – Produk Shaklee - 0127805727
Produk
Kuantiti
Khasiat / Kegunaan / Kebaikan
Harga (RM)
SM/SS
Alfalfa (kecil)
330 tablet
Raja segala tumbuhan yang mengandungi pelbagai khasiat untuk kesihatan.
53
Alfalfa (besar)
700 tablet
97.50
Advance Joint Health Tablet
60 tablet
Untuk Kesihatan sendi
125
B – Complex
120 tablet
Semua Khasiat vitamin B dan asid folik
53
Carotomax
30 tablet
Kesihatan mata, pertumbuhan tisu & kulit
74
Chewable Vita-C 100mg
60 tablet
Sesuai untuk kanak-kanak ddan bagi yang gemar kunyah daripada telan
37
Collagen Powder
15 sachet
Dari sisik Ikan Merah
298
DTX Complex
90 tablet
Tonik untuk hati
155
Energizing Soy Protein (ESP)
850g
Sumber Protin. Lengkap dengan kesemua asid amino yang diperlukan oleh tubuh
150
Garlic Complex
60 tablet
Antibiotik secara semulajadi
47
GLA Complex
60 tablet
Mengatasi masalah kitaran haid, darah tinggi, kolestrol, masalah wanita
91
Herb Lax
120 tablet
Mencuci Usus secara lembut Pelawasan Semulajadi
52.50
Herbal Blend® Multi-Purpose Cream
113g
Ruam, eczema,  losyen
27
Lecithin
180 tablet
Nutrisi sistem saraf dan otak serta mencairkan lemak.
52.50
Meal Shakes
544g
Sumber protein sesuai bagi kanak2 dan dewasa
114
Nutriferon
30 sachet
Untuk mempertingkat imunisasi tubuh.
181
Omega Guard
90 tablet
Minyak ikan lengkap DHA dan EPA
136
Osteomatrix
120 tablet
Kalsium dan lengkap vitamin D,magnesium untuk kekuatan tulang.
61
Peppermint-Ginger
90 tablet
Legakan gastric dan angin
45
Performance Drink
539g
Menyokong hidrasi optimum.
82
Vita C Sustained Released 500mg
180 tablet
Serapan secara berperingkat untuk kesihatan tubuh.
92
Vita E Complex
120 kapsul
Kesuburan lelaki, kurangkan kolestrol dan anti-oksidan.
149
Vitalea Iron Formula
120 tablet
28 jenis multivitamin lengkap dengan zat besi untuk kesihatan optimum.
88
Vivix
150ml
Antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi
475
Zinc Complex
120 tablet
Kesuburan lelaki dan kesihatan rambut, set berpantang
33
Cinch™ Energy Tea Mix
28 sachet
Teh teh boleh membakar kalori
131
Cinch Shake Mix Choc
765g
Rasa kenyang yang berpanjangan dan diperkaya oleh Leucine™ untuk kekalkan otot semasa menurunkan berat badan. Penuh dengan dengan protein & serat.
173
Cinch Shake Mix Vanilla
765g
Cinch Shake Mix Latte
765g
SET PENJAGAAN HARIAN SHAKLEE 
MUKA  "NUTRIWHITE"
Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15
50ml
Krim pd waktu siang
200
Spot Whitening Treatment
10ml
Menghilangkan bintik
150
Gentle Action Makeup Remover
150ml
Pembersih mekap
95
Daily Defense Whitening Essence
30ml
Krim Pemutih
231
Soothing Radiance Whitening Softener

Gentle Deep Foaming Cleanser
150ml

 150ml
Tonner

  Pencuci muka
138

119

GET CLEAN
Get Clean® Water Pitcher
303 liter
Penurasan air mudah-alih dalam bentuk jag air.
460
Dish Wash Concentrate
473ml
Tidak mengandungi bahan pencuci kimia seperti Diethanolamine dan sodium yang merengsa kulit
28
Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate
473ml
Pencuci seberguna
47
Soft Fabric Concentrate
946ml
Ramuan semulajadi bahan pewarna
40
Fresh Laundry Concentrate (Serbuk)
2.49kg
Tanpa bahan kimia bahaya
80

Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pos Ke Seluruh Malaysia
COD ( Cash On Delivery) : LPJ , Bandar Enstek, Enstek, Komplek Pendidikan Bandar Enstek, Felda LPJ dan KLIA

DISCLAIMER

* Testimoni yang dipaparkan ini adalah pengalaman pelanggan kami dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila dapatkan konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Comments

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Cara Mudah Untuk Bersalin, BUNGA KEMBANG SEMANGKUK,AKAR FATIMAH