DAY 4 : Keluarga ku

Aku anak sulong daripada 3 adik beradik, yg dua tu adik lelaki, so aku la sorg anak perempuan. Dalam family kami, kami semua diberi layanan yg sama tiada beza. Aku amat mengagumi ibu aku mendidik anak lelaki, walo x pernah jentik atau herdik. Aku lihat mereka x pernah derhaka kepada org tuaku. Malah mereka sekarang sudah jadi insan yang baik di mata masyarakat.

Apabila aku berkhawin dengan jejaka dr negeri sembilan dan ia juga sebaya dan sama tarikh lahir. Sudah tentu sifat kami juga sama. Selalu emosi juga perkara yang sama. Mmg mudah memahami antara satu sama lain. Bagi aku suamiku seorg yg penyabar. Sifat yang ada pada dirinya itu, membuat aku bertambah sayang.

Tahun ni 2013 dua orang pertama hati kami, Madihah dan Muhammad Muaz. Madihah mmg rapat dengan ayahnya. Madihah anak sulongku, terdapat beberapa ciri ayah dia ambik, pengemas, suka main games, suka tonton tv dan suka berbual dgn org tua. Muaz pula masih kecil x nampak kearah man, rupanya berbeza sikit daripada kami berdua, ikut belah ayah ke belah mak masih belum nampak.

Sebagai Ibu dan ayah sedah tentu kami nakkan anak yang soleh dan solehah. aminn...membesar didepan mata, amat menyeronokkan. Setiap gerak geri anak menjadi penyeri rumah kami. Semoga ikatan kami sekeluarga berpanjanggan sehingga ke syurga. Ameen

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA