DAY 2 : Disebalik nama blog vitamindiha

Assalamualaikum

Apabila kita mengandung, melahirkan dan menjaga anak. Di situlah detik permulaan rasa yang amat simpati dan amat menyayangi orang tua kita. Bukan sebelum waktu itu tidak berasa kesian terhadap mereka atau tidak menyayangi mereka. Cuma apabila kita sendiri merasai bertapa rasa sayang kita terhadap anak, bertapa letihnya kita layan kehendak mereka, bertapa kita memikirkan masa depan mereka dan begitulah mereka.
https://plus.google.com/u/0/109787968729207274355/posts

Berbalik kepada tajuk, VITAMINDIHA. Nama diambil dari nama anak sulong saya MADIHAH. Pada ketika saya mendaftar nama blog. Saya memilih anak sulong saya kerana saya telah mengambil sedikit waktu untuk bersama dia, Waktu ketika ini saya dalam pantang anak kedua yang mana baby MUAZ seperti bayi-bayi lain tido bangun susu dan tido. Berbeza dengan akak yang berumur 2 tahun ini, amat memerlukan perihatian. Segala tingkahlakunya sentiasa mahukan prihatian, oleh kerana saya telah mencuri waktu bersama dia. Saya memilih nama beliau sebagai nama blog. Saya berharap pembaca-pembaca diluar sana juga mudah mengenali nama blog saya. Amin.....


Daku Pengedar Shaklee Di Melaka dan Seluruh Malaysia

Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pengedar Shaklee di Melaka dan Seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA