SET BERSALIN SHAKLEE PREMIUM Murah dan Berkesan

Memandangkan ibu-ibu kehilangan banyak darah sewaktu melahirkan maka ibu-ibu perlulah memastikan pengambilan makanan yang seimbang dan berkhasiat agar dapat menggantikan semula darah yang keluar semasa proses melahirkan. Set berpantang Shaklee/ Set Bersalin lengkap dengan pelbagai khasiat bagi mengatasi masalah yang dihadapi oleh ibu-ibu berpantang. 

Set Bersalin Shaklee Premium terdiri


✿ B Complex
Kekurangan B complex boleh menyebabkan ibu yang di dalam pantang mengalami gangguan emosi atau lebih dikenali sebagai meroyan. B complex sangat penting membantu kita menjadi bertenaga dan emosi turut lebih seimbang. 
Ia juga perlu dalam penghasilan sel darah merah di samping ia membantu menstabilkan hormon badan manusia.
✿ Vitamin C
Vitamin C Shaklee adalah berkonsepkan pelepasan masa. Ia akan melepaskan vitamin c secara sedikit demi sedikit mengikut keperluan badan. Memandangkan vitamin C adalah jenis vitamin larut air maka konsep pelepasan masa ini sangat bagus demi memastikan badan kita sentiasa cukup vitamin c dalam meningkatkan antibodi secara berterusan. Vitamin C sangat perlu dalam membantu badan pulih dari proses kelahiran.
✿ Zinc
Ianya adalah antara galian yang sangat penting dalam membantu proses pemulihan. Zinc membantu mempercepatkan proses baik luka dalam badan kita. Ikan haruan antara makanan yang kaya dengan zinc. Pengambilan zinc bagi ibu yang menyusu turut memberi kesan pada bayi di mana ia membantu anak yang disusukan membesar dengan baik dan mengikut graf pembesaran bayi.

Vitalea 
Zat besi sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kekurangan zat besi boleh menyebabkan ibu kelihatan pucat, letih , lesu dan tak bermaya. Bagi ibu yang mempunyai niat menyusukan anak perlulah memastikan pengambilan zat besi dititikberatkan agar pertumbuhan dan pembesaran anak adalah sangat baik.

Sebagai tambahan untuk ibu-ibu berpantang untuk set bersalin / set berpantang shaklee anda boleh juga mengambil beberapa supplement iaitu

(1) Energizing Soy Protein (ESP) sebagai minuman harian anda
(2) Ostematrix (Kalsium),
Mengelakkan sembelit, dan esp dan kalsium supplement ini boleh mengurangkan risiko jaundice, memberi tenaga dan melancarkan air susu ibu.
(3)Alfalfa Shaklee

Selain sebagai penggalak susu yang terhebat dipasaran ia juga berfungsi sebagai kacip fatimah boleh mempercepatkan pengecutan rahim. 


ZINK 120biji  RM33.75 (4bulan)
B COMPLEX 120biji RM53.75 (4bulan)
VITAMIN C 180 biji  RM92.50(6bulan)
VITALEA 120 biji  RM88.75 (4bulan)
OSTEMATRIX 120 biji RM61 (2bulan)
Harga memang murah dan cukup berbaloi kerana penggunaan sehingga 4-6 bulan.




Amaran
----------
Tetapi harus diingatkan bahawa pengambilan Vitamin ini perlu diikuti dengan pengambilan air masak yang cukup sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari.

FREE CONSULTATION dan TIPS bagi yang membeli set ini.. SELAMAT BERPANTANG

HUBUNGI SAYA SEGERA 
SERI NIAN BINTI AKMAD
012-7805727

penghantaran pos ke seluruh negara
penghantaran COD delivery, nilai, seremban 2, enstek, kompleks pendidikan bandar enstek, jijan, Felda LBJ, Kota Seri Emas, Kuarters KLIA, maydin seremban 2, jusco seremban 2.

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Cara Mudah Untuk Bersalin, BUNGA KEMBANG SEMANGKUK,AKAR FATIMAH