RAHSIA Berjaya Atasi Rambut Gugur Dengan Shaklee

Bagaimana mencegah keguguran rambut?

Pencegahan rambut badan melibatkan beberapa faktor bergantung kepada beberapa punca asas. Kebersihan rambut yang baik dengan mencuci adalah langkah asas. Perkara yang paling penting adalah pemakanan yang baik, tahap yang mencukupi terutamanya besi, zink dan vitamin B, amat membantu.


Bagaimana doktor mengklasifikasikan kehilangan rambut?
 

Terdapat banyak cara untuk mengkategorikan keguguran rambut. Satu mestilah memeriksa kulit kepala untuk menentukan jika kehilangan rambut disebabkan oleh kemusnahan fizikal dan kehilangan folikel rambut. Jika kulit kepala kelihatan normal dengan banyak struktur folikel (nampak lebat tapi banyak gugur) ini dipanggil kehilangan rambut bukan parut. Sebaliknya, folikel secara kekal musnah dalam parut keguguran rambut ia kelihatan setempat, kawasan kecil, kawasan yang besar atau seluruh kulit kepala. Kadang-kadang, doktor mungkin tarik rambut untuk mengkaji peratusan pertumbuhan rambut itu. 

Bagaimana pula keguguran rambut ketika mengandung?

Kehamilan boleh menyebabkan banyak perubahan dalam rambut kulit kepala. Oleh kerana turun naik hormon semasa mengandung, sebilangan besar wanita merasa rambut mereka tebal. Ini mungkin berkaitan dengan kitaran perubahan bilangan rambut dalam fasa pertumbuhan pertumbuhan rambut.  

Testimoni Pertama
Testimoni kedua
Zink hanya RM33(penggunaan 4bulan) dan B complex RM52.50(penggunaan 4 bulan juga). Anda akan dapat kebaikan yang lain juga daripada 2vitamin ini. Seperti kulit lebih segar, luka cepat sembuh, Kecukupan vitamin zinc dan bcomplex, lebih tenaga, lebih tenang(kurang stress). Dan banyak lagi


Anda Berminat Dengan Produk Shaklee? Hubungi Saya ya Sekarang
012-7805727
Pengeposan keseluruh negeri/negara
COD pengedar shaklee di enstek, jijan, LBJ, sendayan, kota seriemas, seremban2, gadong jaya,

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA