Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat

Jerawat, kebiasannya ia gatal dan semestinya mendatangkan rasa ketidakselesaan. Malah ada dikalangan kita berasa rendah diri dengan masalah jerawat yang dihadapinya. Banyak petua secara alami yang boleh diikuti, namun pastinya anda tidak menyukai melakukan aktiviti tanam, petik, tumbuk, sapu muka, cuci muka dengan pelbagai herba untuk mendapatkan kulit cantik dan anjal. Kaedah yang cukup mudah iaitu dengan mengamalkan pemakanan vitamin shaklee secara konsisten dan betul disulami dengan sabar pastinya ia tidak menghampakan. Jom kita lihat fungsi set vitamin shaklee untuk atasi jerawat teruk.

Tonton Video Di Bawah Bagaimana Penderita Jerawat Teruk Selama 7 Tahun Berakhir


Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat from iReach HD on Vimeo.


[Vitamin E Shaklee] RM149 (penggunaan 4bulan)
Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan (vitamin awet muda). Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser. Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.

[Vitamin C Sustained Release]RM 92 (penggunaan 6bulan)
Vitamin C bertindak sebagai antioksida dan kolagen. Antioksida dapat menghalang serangan radikal bebas yang boleh merosakkan kulit. Udara yang sering tercemar, malah air paip yang digunakan juga sering kotor dipenuhi toksid,maka pengambilan vitamin c secara berterusan amatlah diperlukan bagi mengatasi pencemaran pada kulit muka.


[Zink Complex]RM33 (120biji penggunaan 4 bulan)

Zink baik untuk jerawat. Bagaimana zink berfungsi untuk mengatasi jerawat khususnya lelaki? Peranan zink adalah mengurangkan minyak semulajadi yang dihasilkan dalam kulit. Zink juga dapat menyembuhkan kulit yang rosak akibat jerawat kerana zink dapat membantu mengeringkan bahagian-bahagian yang luka akibat jerawat. Beberapa kajian mendapati seseorang yang kekurangan zink mempunyai masalah jerawat berbanding seseorang yang mempunyai zink yang cukup dalam tubuh. Tahukah anda? Zink berupaya mengurangkan 50% jerawat.


[Garlic Complex]
Kegunaan bawang putih pada zaman nenek moyang kita amatlah banyak. Namun bau dan rasa memang suatu yang mustahil pada waktu sekarang digunakan sebagai makanan tambahan yang popular. Garlic Shaklee direka khas bagi mengatasi masalah bau dan rasa kurang enak tadi. Bawang putih berfungsi sebagi antibakteria. Garlic juga berfungsi sebagai antioksida dan meningkatkan pengedaran darah yang mana dapat membantu meningkatkan tahap berseri kulit muka anda.

[ESP- Energizing Soy Protein]RM150 -850gram
ESP Shaklee kaya dengan sumber protien, fungsi protein penting untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. Protien ESP Shaklee juga diperlukan untuk merawat kulit yg rosak akibat dari jerawat. Produk ESP Shaklee pilihan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa sebulan.


[Collagen Powder Shaklee]RM 298 - 15 sachet

Collagen Powder Shaklee adalah suplemen collagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Collagen Shaklee bermolekul sangat ringan, kira-kira 1,000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

PENTING!!!
Cara pengambilan yang betul dan berterusan sahaja dapat kesan yang diidamkan. Hubungi saya segera..






HUBUNGI SAYA PENGEDAR SHAKLEE ANDA!!
SERI NIAN BINTI AKMAD
012-7805727
Pengeposan ke seluruh Malaysia
Penghantaran COD cash on delivery di kawasan Bandar enstek, Kota Seriemas, Seremban 2, Kuaters KLIA, Jijan, Felda LBJ, LB Johnson, Nilai, Negeri sembilan

TERIMA KASIH,
DATANG LAGI,
SILA TINGALKAN KOMEN ANDA 

credit: http://nurulaziyana.blogspot.com 

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA