Set SHAKLEE utk Pelajar Meningkatkan Selera Makan Tenaga Tumpuan

Tahukah anda lesu dan sering letih di sekolah menggangu pembelajan anak-anak anda di sekolah. Pemakanan yang sihat membantu anak anda sentiasa tenaga, segar dan cergas. Apakah tenaga? Bagaimana anda membantu anak anda kelihatan segar?


Makanan merupakan sumber tenaga dan nutrien yang diperlukan untuk  membesar dan berkembang, serta bergerak, bekerja,  bermain, berfikir dan belajar. Tubuh memerlukan pelbagai sumber nutrien seperti karbohidrat, vitamin, mineral, protein, lemak, dan serat daripada makanan untuk memperolehi kesihatan yang baik bagi mencapai kesejahteraan hidup.

Tidak ada satu makanan pun yang dapat membekalkan dan menghasilkan kesemua nutrien yang diperlukan mengikut jumlah yang diperlukan oleh badan. Oleh demikian, adalah penting untuk mengambil pelbagai jenis makanan yang seimbang dan sihat untuk mencapai kesejahteraan hidup.
 


Pada peringkat kanak-kanak, tumpuan mereka hanyalah untuk bersuka dan bermain sehingga mengabaikan  pengambilan makanan yang secukupnya, malah ada antara mereka yang hilang selera makan. Pengambilan secara tetap mealshake shaklee boleh meningkatkan selera makan dan seterusnya memberi tenaga yang cukup  untuk kanak-kanak, pelajar dan dewasa untuk memberi tumpuan di dalam kelas kerana kurangnya rasa mengantuk dan segala anggota badan menjadi cergas kerana kecukupan tenaga.

Badan Sihat Otak Cergas?
Ia memberi maksud kesihatan yang baik membolehkan seseorang melahirkan idea yang bernas. Jika kita sering letih dan tidak bertenaga, bagaimana otak dapat berfungsi dengan sepenuhnya. Semuanya datang dari pemakanan yang sihat dan seimbang.

Otak Cergas Minda Cergas?
Minyak ikan (omegaguard shaklee) sangat baik untuk pertumbuhan otak dan minda yang cergas. Menguatkan ingatan dan teramat membantu kepada pelajar-pelajar di luar sana. Dengan minda yang cergas pelajar dapat memahami sesuatu topik dengan lebih cepat dan dapat mengingati dengan lebih lama.

Set Vitamin Dan Supplement Shaklee





Jom, Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pengedar Shaklee di Enstek nilai salak tinggi dan Seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA