Cara Convert Swing to Double Pump - Serius Senang

Apabila kita bekerja, masa amat terhad. Pikir-pikir mungkin susu akan lebih meriah bila double pump ni. serius memang meriah. X payah nk beli baru semata2 nak double pump, baik menafaatkan je, kaedah ni. Saya beli pump ni pada tahun 2011 sebelum bersalin. Jadi x de la nak terus beli yang Double tu, Freestyle..hehe so antara pealatannya ialah
  1. TIUB - boleh beli dekat kedai ikan ( susu x melalui dia pun just nak udara) rm 2.50 semeter - kalo nak lebih hygine beli dekat farmasi ( utk org yg makan guna tiub) lebih tebal 
  2.  Y CONNECTOR - yang ni beli dekat kedai ikan juga (susah nak jumpa spare part ni so beli je dekat kedai ikan) RM3 
  3. PENYAMBUNG- Dah alang2 di kedai ikan tu beli la sekali penyambung ni. kalo kita beli tuib dekat kedai baby memang dah sekali. So x payah beli jika nak beli tiub jenama madela di kedai baby. Part yang ni x muat masuk dlm corong. So husband saya lilit dengan pelilit paip tu.RM0.30 (beli 2)
  4. CORONG & CONNECTOR - yang ni wajib beli dekat kedai baby la. x de kat kedai ikan..hehe( corong RM25 + connector RM40)
  5. VALVE- yang ni jangan lupa beli ya. Saya beli 2 sebab yang lama dah koyak
 






dari kanan - corong+ connector, Y connector, Penyambung tiub, Tiub dan Valve


Yang kuning ni Penyambung tiub yang lama.
Yang kuning ni penyambung tiub yang lama, ada 2. Yang akan digunakan adalah 3. Namun saya guna 1 sahaja yang satu lagi aya simpan. Sebab yang 2 lagi tu saya gunakan penyambung yg saya beli dari kedia ikan tadi. Husband lilit dengan pelilit paip agar muat apabila masuk di dalam Conector.
connector yang dililit
Kerja-kerja melilit, sebelah bahagian sahaja perlu dililit, yang untuk ke tiub tidak dilakukan sebab mmg untuk tiub kan.
Hasil double swing
Ini hasilnya. 
SELAMAT MENCUBA
Hubungi Saya Sekarang !!
Call / Wassup : 012-7805727
FB : Seri Nian
Like Pages: SeriSihatCeriaShop
Dapatkan  INFO PERCUMA
Daftar Keahlian SHAKLEE dengan kami Sekarang!
Pos Ke Seluruh Malaysia
COD ( Cash On Delivery) : LPJ , Bandar Enstek, Enstek, Komplek Pendidikan Bandar Enstek, Felda LPJ dan KLIA


Comments

Popular posts from this blog

Cara Membaca Tekanan Darah & Jantung Anda

Cara Rawatan Islam Tulang Retak Dan Patah di Klang

Gunakan MUDAH REKOD untuk memulakan perniagaan anda secara PERCUMA